fbpx

Хранене в офиса - как да преодолеем желанието за сладкиши

20 / 07 / 2020
Написана от

Защо сладкишите са вредни и до какво може да доведе такава зависимост, как да преодолеем нуждата от захар и как да заменим обичайните закуски, разказва Medconsult.bg.

Експертите казват, че когато човек си търси работа, кандидатите на първо място избират компания според нивото на заплатата, която предлагат.
Все по-често обаче работодателите вписват в обявите понички и капучино като приятни бонуси.

Безплатните сладки в офиса водят до неконтролираното им консумиране. Но как да преодолеем желанието за сладкиши в офиса и защо не можем да ядем сладки по време на почивките?

Защо сладкишите в офиса са вредни

Знаем, че тези, които работят в офис, имат заседнала работа. Разбира се, работодателите се опитват да наблюдават здравето на служителите - те предлагат абонаменти за ходене във фитнес, някои осигуряват джаги за физическа активност по време на почивките.

Други отиват още по-далеч като канят фитнес треньори и инструктори по йога, масажисти на работното място, така че служителите да успеят да се възползват от възможността.

Никой обаче не отменя офисните сладкиши.

По време на почивките мнозина се изкушават от предложените сладки и така след година работа в офиса те натрупват около 3-5 килограма излишно тегло.

Прекаленото количество захар и наднорменото тегло могат да доведат до диабет, сърдечни заболявания или синдром на хроничната умора, а заседналата работа - до заболявания на съдовата система.

За да не стигнете до там Medconsult.bg съветва да започнете пътя към здравословния начин на живот с проста стъпка - всеки ден правете гимнастика на работното място.

Как да се откажете от сладкишите

qbylka

Трудно е просто да се откажете от вредните изкушения особено ако всички около вас започнат да задават въпроси относно новата ви диета.

Ние предлагаме няколко правила как да се храним нормално дори на работното място:

  • Носете готвена храна от вкъщи;
  • Обядът трябва да е балансиран;
  • Похапвайте често, просто не посягайте към сладкиши. Вместо това вземете пакетче орехи със себе си или бар тъмен шоколад - едно малко квадратче на ден определено няма да ви навреди;
  • Можете да замените сладките с грозде или червени ябълки;
  • Не прекарвайте целия час, отделен за обяд, на масата. Разходете се или отидете до магазина - най-важното, не за хранителни стоки.